2013年2月26日星期二

slitasje som en nydelig dame med Nike Shox kvinner svart

Situasjonen er litt rart at, billige nike sko skrudd øyenbryn, og hadde en sjanse til å tenke, tok Chih måned ledelsen på trappene, og nike har vært skjev på hennes grunner, og vil også holde opp, Chih-måneders ser tilbake, foran den Odalisque kommandoen: "The Palace vil og Queen Goddess si intime, så du står i følgende og andre helt fint. "

"Søster, vet du? Faktisk har jeg vært veldig sjalu på deg fordi du har en fremstående identitet, din mor Princess, så hjemme, din status enn de høye lag søstrene å se deg, må hilse hilsen, så jeg tror Hello Nasty, pluss din allianse natur, peerless eleganse, overskygges alle søsterens stil, alle vet at den eldste av willow familien er Regulus skjønnhet er Regulus talentfull kvinne mor hver av dere som mål å anspore oss, å tvinge oss til å lære fra deg, din piano, vi også studere piano, du danser praksis, vi også danse praksis, kan være, uansett hvor mye vi prøver, kan vi se bare du utenforstående omtale av datteren til willow familien, er første tanke Liu Chih snø tre ord jeg absorberte alle søster, eksisterer for å sette av en blomst safflower, jeg hater så urettferdig. opprinnelig trodde du inn Palace, vil vi være i stand til å puste lettet ut, som trodde jeg også palass, kanskje du kan ikke flykte fra skyggen av mitt liv, gjør du hvilke følelser enda sterkere enn meg, enn jeg er fornuftig., du enn gratis og enkelt, og du og sko nettbutikk, og Wei Ming kaldt, to par i utgangspunktet satt for livet privat par, etter hvert politisk levende offer, vil jeg heller dø, men leve rask søster, sa du , og hvorfor så annerledes, fordi jeg er for sentimental, eller fordi du rett og slett nådeløs. "

De Chih snø smiler: bli søster så rost, min søster som er en ære Den Chih noen er forskjellige, skjebnen til hver endring du sier billige nike free det, den forrige. nike, vakker og delikat, da jeg kom inn i palasset tenkning, kanskje hennes liv, være i stand til å finne et godt hjem til henne er den lykkeligste ting, jeg opprinnelig trodde, og så jeg var i stand til å kontrollere alt da jeg ga det til henne å finne et godt hjem og gjøre henne lykkelig liv kan du se på nike leve som en and til vann, utenfor palasset, en god konge bli en leende lager, kan drive en bedrift, åpner et bordell, åpen Restauranten i palasset, kan du fortsatt gå med strømmen, Lianqu kanten nøye for å overleve i sprekker, visste hun at hun var betydningen av av Wei Ming kaldt og Xuan Yuan Xiao, så, for å la deg tidligere funnet ut at hun ikke dra nytte av verdien, hun bevisst lukker Xuan Yuan Xiao, fremmedgjort Wei Ming kaldt. bare det, hun har også fått oppmerksomhet fra keiseren, er den eneste til å angi Pure Lotus tempelet uten kommunikasjon mennesker. forrige nike du forestille deg det? Jeg er redd palasset fra beskyttelse vil bli devouring. nå, selv om ikke ved siden av henne, kan jeg også leve fort. skjebne mennesker er avhengig av sin egen tilblivelse, når du klandre andre, trodde aldri han gjøre? opprinnelige palass, hvis du har en liten motstand, da palasset Chih øyenbryn, og du ikke gjør noe, siden valget av ikke gjør, vil ikke være berettiget til å angre! folk kan ikke gå inn i de to elvene. "

没有评论:

发表评论