2013年2月24日星期日

bygge søt prinsesse med Nike Air Max 2009 rabatt

"nike shox." Høylytt ringe, stoppet jeg å se tilbake, "fortsatt gjøre det?"Hørt så mye anekdotisk, og glass jente så vakker, men jenta fra en oppføring har vært iført et slør, nike jeg vet ikke i dag mulighet heldig å møte Crystal Ball jente sanne Yan? "nike deretter en finish, så jeg hallen alles øyne lyser opp, alle skutt over mot meg, mange av dem nysgjerrige gleder, synes det er et snev av forbitrelse i begges øyne som Yangong Zi virkelig noe du ikke kan se nike. Ser utseendet på forsiden av disse menneskene, tusen, ti tusen, var jeg motvillige gode utseende har alltid vært plagsom, er at i øynene av katastrofen, og her er husholderske aristokratiet, nike de vet ikke hva jeg ville forårsaket nød.

Bevissthet nølte, øyne en sving, jeg umiddelbart sa: ". Jeg beklager virkelig, prinser, jeg er redd for at den lille kvinnen la deg skuffet" Den nike shox norge så nike litt endret ansiktet, fortsetter jeg å ikke blid forklaring ", en liten kvinne, ikke Xiao opprinnelig fra , fordi hjemmet har en tilpasset, bør etter kvinnen og hårnål bære slør Bryllupet bare tillate gifte kvinner å eie nike Messire håndplukket. mens alle kvinner og hårnål rite skal sendes tung ed å etterkomme dette gir, så vennligst prinser avlat, dette kravet, en liten kvinne Shunan fra livet. "Så hvis jeg holdt hodet ned, venter på ordlyden i nike Neste, en prins, kan du ikke bli blokkert av så mange mennesker står overfor så nike ansikt forlegenhet og orden bør heller ikke vil være vanskelig for en liten kvinne.

Sikker nok, etter en lang pause, som fyrster til slutt sa: "Siden det er slik, at vi også dårlig knapt en farget glasur nike shox dame kan forlate."Takk, prinser hensynsfull!" Lav kroppsvekt velsignelse av en seremoni, snudde og gikk raskt forlot hallen og nike master.

没有评论:

发表评论